Branding

TJEENZ.nl

TJEENZ.nl

Responsive website voor Tjeenz.nl

 

Project

Tjeenz, een bedrijf gespecialiseerd in ervarend leren interventies en ambulante begeleiding was toe aan een nieuwe huisstijl. Ramon van Mierlo en Tim de Waard van Tjeenz hebben mij gevraagd een nieuw logo, flyer en ontwerp voor visitekaartjes te maken.

Net als de website moest de huisstijl een sportieve en nette uitstraling hebben die voor een brede doelgroep geschikt is. Met name de flyer moet zowel jongeren, ouders en zorg professionals aanspreken.

Het logo moest elementen bevatten die een ‘avontuurlijk' en ‘outdoor’ uitstraling weergeven. Daarnaast moest er een element van ‘beweging’ inzitten die symbool staat voor verandering. Uiteindelijk hebben we gekozen voor bergen onder de bestaande letters die Tjeenz in een eerder logo gebruikte. Dit om de herkenbaarheid van het bedrijf vast te houden.

Tjeenz gaat onder andere met jongeren naar het buitenland om daar tochten te lopen door onherbergzaam gebied. In de flyer zijn elementen van een landkaart verwerkt van het gebied waar de tochten plaatsvinden. Daarnaast zijn de teksten aangevuld met foto’s van de buitenlandtochten om duidelijk herkenbaar inzicht te geven in wat jongeren te wachten staat.

Voor de visitekaartjes hebben we gekozen om het vooral heel basic te houden met aan een zijde het nieuwe logo en aan de andere zijde de contactgegevens van de betreffende werknemers.

Tijdens het project voor het ontwikkelen van de huisstijl heb ik me niet alleen bezig gehouden met het ontwerp maar ben ik ook betrokken geweest bij het schrijven van de teksten voor de flyer.

 

<< Portfolio

WAARMEE KAN IK JE HELPEN?

Ik kom graag met je in contact!

Heb je een interessant project waarin ik wellicht waarde kan toevoegen?

Neem gerust contact op via:

E-mail

Top